x sihat oi!!

hoho.....ni bukan x sihat sbb sakit.....

tapi sbb dh lma x kluar peluh......

tu la....org men bola ak x join....(malas r....hoho)

lagipun ak x terer sgt main bola.....cuma x la smpai thap kaki bngku....=P

klu ada org men ping-pong ka bola tampar ka........confirm ak join lah....hoho

rindu nak men....aritu dan main sat kat embassy pon dah best dh.....




oowh.....tringin nak men......

buat post ni pon sbb semalam mimpi main ping-pong........hahaha

nnti ada karisma!!......ohho.....bleh r aku men.....(tu pun klu trpilih......klu x jadi penyokong ja la)

hmm.....ada org bli hnset mahal, ada org beli baju mahal, ada org beli gitar, ada org beli dvd player............ak ingat ak nak bli meja ping-pong sebijik r........muahahaha

tu ja nak tulih....heh

azwan wahab
irbid, jordan
6 jan 2011, 8.00 p.m



8 comments:

Kun Zalameyh said...

ang nk letak mana meja ping pong tu.. abaq sket.. ang igt umah kita besaq ka..

azwan wahab said...

hahaha.....sja ja hiperbola.....haha

naz said...

ah, persetankan si fami tu. beli je, bole aku tumpang men..beli! beli! beli!

nmpknya lpas ni ari2 ah aku dtg umah..haha

`Izzati Idris said...

aku x sentuh lgi bola pingpong kat sini weh.x aci.x aci.
*bat pingpong pun kat msia. =(

Unknown said...

daripada beli baju mahal, DVD player, better beli meja pingpong, badan siaht otak cerdas!

azwan wahab said...

nas, eida: trima kasih kerana menyokong cdangan aku.......hoho
izzat: pegi embassy leh r men
*bat aku pon kat msia gak...heh

yui said...

azwan... kalau cikgu azrol taw hg rindu bola tampar.. mesti dy gumbiraaa

Anonymous said...

wow wow, azwan, tinggi cita2 hg, meja pingpingpimpong~

eh, make sure yui and u end up at the same hospital, so that u guys can guide me when i reach housement later uuuu~

rindu dowh korang, ukhwah fillah abadan abada ~ ♪♫ :))