me and friends







hahahahaha.............boh gambaq saja nak bagi meriah blog....huhu....tapi gambaq-gambaq ni semua memang telah meninggalkan kenangan yang sangat manis sepanjang aku merantau d bumi SBPIKP(hehe..merantau bunyi cam dok oversea lak)
syok betul belajaq kat SBPIKP nih......tempat-tempat yang aku x pernah pergi...negeri-negeri yang x pernah aku sampai pon....aku jelajah waktu belajar kat sini.....alhamdulillah
semoga persahabatan sesama kengkawan dan guru-guru akan berkekalan selamanya....AMIIN

4 comments:

Anonymous said...

salam azwan
dah ber blog urmm
sudi2 la exhange link ;D
http://halcyondays2.blogspot.com/
leyh la taw update hg lepas nieyh~

AiNuDdIn Kun said...

wey...sama menfollow,

follow le blog aku plak,
http://dent-way.blogspot.com/

Unknown said...

Salam,
ni aku,afwan daud,admin blog IQRaC,
ooo..ad blog dh dia..
btw,ad gmbaq aku la kt situ!
LOL

Mukhlis said...

*rujuk pic kt langkawi tuu..saja nak hbaq..azam letak 100+ ataih pala rihaz..mesti rihaz rasa 'nyaman' jaa..ngeh~