dunia baru

Alhamdulillah..syukur yang tak terhingga ke hadrat Ilahi di atas segala nikmat dan kurniaanNya kepada hambaNya ini. Hari ni hari kedua aku di intec...sekarang aku ada program minggu mesra siswa. Waktu aku tulis ni adalah waktu free....x dak aktiviti(aku x ponteng tau). Alhamdulillah, hari khamis, 15/4/2010 pukul 10.30 mlm, aku telah menerima satu panggilan daripada pihak jpa, tapi aku x terkejut sgt, sbb sblom tu aina dah telepon aku habaq kata dia dapat pergigian di mesir. Jadi, aku memang berdebar-debar menunggu panggilan tu. Bila handset aku berdering ja, aku terus gembira(tapi takut jugak la....kot2 dia kata dukacita anda x dapat ka....huhu). Tapi, alhamdulillah, berita yang aku dapat adalah berita gembira. Jadi, 18/4 (kelmarin), aku pon mendaftar lah di intec UiTM seksyen 18. Aku akan berada di sini 3 bulan saja, waktu dalam telefon aku dengar macam dia kata 7 bulan. Tapi, bila mai sini, baru tau, 3 bulan ja....haha.....lagi bagus. Mungkin lepas raya nanti aku akan fly ke jordan....insyaAllah....doa-doakan aku ya..

6 comments:

Haziqah Yusra said...

azwan..ahahhaa..tahniah2..
"Tapi, bila mai sini, baru tau, 3 bulan ja....haha.....lagi bagus."
mcm x syiok jaa dok intec...ang dok kt hostel mn??cemara ka??

azwan wahab said...

aah....ak dok kat cemara la..mna ada x syiok dok intec..syok2..syok sebab x payah struggle trok2 kat sini mcm org yang buat a level..tapi dengaq crita mcm ada exam gak ja kami pon..adehh..x lepas mampuih

Haziqah Yusra said...

ang dok c2 smpy bulan bpa???

azwan wahab said...

awai bulan 8 kot..agaknya la...sebab tarikh tetap x dak

yui said...

aku baru taw tadi so baru baca r entri ni...huhu kira tnb punya tue hi hi bye2 la ea...? tahniah tahniah n nnti jadi doc jgn lupa gtaw aku sama noh...lalalala

PEAH said...

congratz!!