kursus!!!

tiba2 terasa nak tulih blog lak. hmm, sejak tarikh mendaftar, kiranya dah dua bulan aku dok kat intec ni. Minggu lepas baru ja selesai ber BTN. Best gak btn ni. aku suka tempat dia, makanan free dia, ldk dia dan aku rasa mcm pandai sket r bab2 perlembagaan lani. Klu dulu blajaq sejarah setakat tau, hafal, pastu tulih dlm periksa mna2 yg teringat. hahaha. Lani tau lebih mendalam r, siap terhafal lagi. Mana taknya, sepanjang btn sembang pasai perlembagaan ja. Pelajar2 tajaan jpa yg p jordan semua dihantar ke Ulu Sepri kat Rembau,NS. (kecuali pelajar dentistry). Selain kami, pelajar2 tajaan petronas(p uk kot), pelajar2 mara (p Bandung) dan pelajar2 mindef(p mesir dan rusia) turut dihantar kat sini. ok gak r dia hantaq pelajar len sama, bleh tambah kawan lagi. hahahaha.....tapi sebenarnya x tambah kawan sgt pon, sbb dlm group aku, sorang sebilik ngan aku kat intec(afiq), sorang g amru (knai 5 tahun dah)..haha. Aku dimasukkan dlm group 4 sekali ngan amru, afiq, syawal (mara-Bandung) , ikhwan (mindef-Mesir), melissa (mara-bandung), izzatty (jordan), tasnim (klas aku), izzah (jordan), dan hidayah (mara-bandung). Haaa, satu lagi part yg best, dlm group tu tiga org mai drpd kedah. Memang x guna bahasa baku dah, hahaha. Pastu sambil dok makan, selalu jadi khilaf bahasa. Orang kedah panggil gulai, depa panggil kari, pastu ada beza lak tu gulai ngan kari. Kedah bantai sama ja. Nama kuih paling best. Satu kuih ada mcm2 nma. heh.
Dah la cerita pasai btn, kembali ke intec, minggu depan ada mid term test.huhu. Macam mna la rsult aku nnti. Usaha dan tawakal ja la. ok, dah la takat tu. entah bila lak la nak tulih balik. hehehe, malaih sngguh. Waktu mula2 buat dulu rsa semangat berkobar-kobar nak menulih. Lani dah kureng.....hehe
semoga bertemu lagi di lain lembaran. wassalam.*
*baku tuuu, jgn men2.heh

1 comment:

Zafer Muslim said...

!!مرهبا ازون

انا ظفير معك

...هاهاها